[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Morbid Basket / Forum • katso viestiketjua - Kauden 2008-09 maksut

Kauden 2008-09 maksut

Ajankohtaisia ilmoituksia.

Valvoja: Seagal

ViestiKirjoittaja Heitto » Pe 03.10.08 14:22

Toni - Ohiheittävätakamies#42
Avatar
Heitto
Admin, Sihteeri, Talousvast., Paitavast.
 
Viestit: 1191
Liittynyt: Ke 11.10.06 14:25
Paikkakunta: Tampere / Annala

ViestiKirjoittaja Heitto » To 06.11.08 17:41

Muistutus, kausimaksun eräpäivä lähestyy!

Lisäksi muistuttaisin että merkitkää heti ottelun jälkeen maksamanne tuomarimaksut ja vierasotteluiden matkakulut tuonne maksajärjestelmään, etteivät unohdu. Järjestelmä on sitä varten ettei mun ei tarvis kysellä niiden perään tai muistaa ulkomuistista kuka on maksanut ja mitä. Lisäämisen pitäisi olla helppo homma... (jos ei ole niin mulle voi kertoa ongelmista, jalostan systeemiä koko ajan sulavammaksi)
Toni - Ohiheittävätakamies#42
Avatar
Heitto
Admin, Sihteeri, Talousvast., Paitavast.
 
Viestit: 1191
Liittynyt: Ke 11.10.06 14:25
Paikkakunta: Tampere / Annala

ViestiKirjoittaja Heitto » Su 16.11.08 21:06

Muistutus, kausimaksun eräpäivä meni jo!

Lisäsin tuohon jäsenmaksujärjestelmään uuden toiminnon jolla pystytte helposti tökkimään mua kun haluatte että teille kertyneet saatavat maksetaan seuran tililtä teille päin. Järjestelmän perusnäkymään tulee nyt alas painike (kun saatavia on) jonka kautta voitte lähettä mulle tilinumeron jonne rahat voi siirtää. Järjestelmä muistaa teidän viimeksi antaman tilinumeron, mutta tarkistakaa se kuitenkin varmuudeksi aina. Tällä hetkellä systeemi ei tietenkään vielä muista yhtään tilinumeroa, mutta sitten ensimmäisen kerran jälkeen pitäisi muistaa jo.
Toni - Ohiheittävätakamies#42
Avatar
Heitto
Admin, Sihteeri, Talousvast., Paitavast.
 
Viestit: 1191
Liittynyt: Ke 11.10.06 14:25
Paikkakunta: Tampere / Annala

ViestiKirjoittaja Heitto » Ti 27.01.09 16:21

Muistutus kausimaksuista!

Muistakaapa maksella kausimaksunne pois. Täältähän voitte käydä tarkistamassa tilanteenne > http://morbid-basket.kapsi.fi/index.php ... sk=account

Maksujahan on mahdollista saada tapauskohtaisesti sovittelua mm. vakavissa loukkaantumistapauksissa jotka estävät totaalisesti lajin harrastamisen. Jos koette maksunne epäoikeudenmukaisiksi, niin joudutte itse asiasta informoimaan minua, koska en kaikkien terveydentilaa pysty seuraamaan harkoissakäynnin tai foorumin perustella.
Toni - Ohiheittävätakamies#42
Avatar
Heitto
Admin, Sihteeri, Talousvast., Paitavast.
 
Viestit: 1191
Liittynyt: Ke 11.10.06 14:25
Paikkakunta: Tampere / Annala


Paluu Seura

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä

cron