[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead Morbid Basket / Forum • katso viestiketjua - Treenit
Uusien viestien lisääminen pitäisi jälleen toimia, ja peli-ilmoittautumiset myös! Viestit eivät tue tällä hetkellä vielä bbcode-muotoiluja, ja vanhat viesti jotka sisältävät näitä eivät näy oikein.
Varmaan olisi kahden pään pelit helposti kunhan saadaan väki samalle vuorolle. Tänään on näköjään vielä tuo 18:30 vuorokin, mutta merkattuna heittoharjoitukseksi. Eli ovatko kaikki tulossa kasilta pelaamaan?
Huudelkaahan jos ootte menossa amikselle tänään! Ns. kovat treenit olis siis tiedossa, mutta mulla ei ainakaan ole mitään hajua onko esim MB:n porukkaa menossa tänään mun lisäks ketään? Riittääkö porukkaa koviin treeneihin vai laitetaanko vielä tänään yleiseksi?
Mä sanoisin että syyskuun alkuun on vielä kaikille avoimet treenit. Ei ole järkevää lähteä profiloimaan vielä, kun normaali treeniaikataulu ei ole käynnissä kunnolla. Itse ajattelin ilmestyä paikalle.
Tämän päivän VehU+KT treenit puuttuivat kalenterista jostain syystä. Salivuoro ei ole peruttu eikä ottelua VehU:lla, joten ilmeisesti ovat normaalisti.